نقد و بررسی بازی Kung Fu Panda 2
 
تات
خدمات کامپیوتری تات-نرم افزار-سخت افزار-بازیهای روز دنیا360 pc-ps1-ps2-ps3-XBOX
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ تات خوش امدید.امیدوارم ازاین وبلاگ راضی بیرون برید ودوباره برگردید.من این وبلاگ را برای مغازه خودم تاسیس کردم تابتونم هرانچه را که شما دوستان درباره کامپیوتر لازم دارید رادر اختیارتون بذارم. کلیه نظرها.پیشنهادها.انتقادهاپذیرفته میشود.لطفا نظر خود رادرباره این وبلاگ به ما اطاع دهید.باسپاس فراوان
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
شنبه 17 دی 1390برچسب:Kung Fu Panda 2, :: 18:13 ::  نويسنده : محمدرحمانی

گرافیک


بازی Kung Fu Panda 2 یکی دیگر از بازی های نه چندان خوبی است که از روی فیلم ساخته می شوند. کیفیت بافت ها، طراحی شخصیت ها، محیط و هر چیزی که در این بازی دیده می شود، پایین است. چیز قابل توجهی در گرافیک این بازی دیده نمی شود که بتوان به آن اشاره کرد. استفاده از چند ضلعی های (Polygon) کم برای طراحی شخصیت های بازی، باعث شده که KP2 بیشتر به عنوان های نسل قبل شباهت داشته باشد. از طرف دیگر، انیمیشن های طراحی شده برای شخصیت های بازی نیز بسیار بد هستند. شخصیت های بازی بسیار خشک و بی حالت حرکت می کنند. فقط در میان پرده های بازی شاهد نمایش های خوبی هستیم. میان پرده هایی که هم زیبایی خوبی به بازی بخشیده اند و هم از معدود قسمت های جالب بازی به شمار می آیند.

موسیقی/صداگذاری


صداگذاری بازی در سطح خوبی قرار دارد، یعنی نه عالی است و نه بد. همه چیز بسیار معمولی کار شده و نکته درخشانی در آن دیده نمی شود. صداگذاران بازی در سطح عالی ای ظاهر نشده اند و بیشتر به شکل رفع تکلیف در این بازی حضور داشته اند. نکته جالب توجه این قسمت، دیالوگ های با مزه ای است که پو آن ها را می گوید. البته این دیالوگ ها به پای صحبت های او در فیلم نمی رسند، اما برای بازی ای در این سطح خوب هستند. موسیقی های کار شده در بازی نیز اصلاً خوب نیستند. یکسری قطعه نه چندان خوب در بازی قرار گرفته که مثلاً باید هیجان مبارزه ها را بیشتر کنند و به محیط های بازی حس بدهند. اما این موسیقی ها فقط برای این ساخته شده اند که تنها در بازی پخش بشوند و چیزی به عنوان آهنگ در بازی به گوش بازیکنان برسد.


گیم پلی


نکته جالب این بازی اینجاست که نسخه Xbox 360 آن تنها با کنترلر Kinect قابل بازی است. مسئله ای که قبل از عرضه این عنوان نظر ما را هم به خودش جلب کرده بود. اما زمانی که این عنوان را بازی کردیم، متوجه این موضوع شدیم که این بازی خلاقیت آنچنانی ای در استفاده از Kinect به همراه ندارد و چیزی بسیار ساده و کسل کننده را به نمایش درمی آورد. از منوها گرفته تا دیگر قسمت های بازی، با Kinect کنترل می شوند. روش کنترل منوها جالب است و این موضوع باعث می شود که فکر کنید گیم پلی هم شگفت انگیز خواهد بود، اما زمانی که شما وارد بازی می شوید، با یک ضدحال اساسی روبرو می شوید. در ابتدا، پو آموزش های پایه را به شما می دهد و بازیکنان با نحوه اجرای فنون آشنا می شوند. سبک های مختلفی برای مبارزه ها طراحی شده اند که هر کدام از آن ها باعث می شوند که پو فنون مختلفی را اجرا کند. گیم پلی بازی اصلاً سریع نیست و به همین دلیل بازی روند کسل کننده ای پیدا می کند.

فنونی که باید اجرا کنید، بیشتر شامل مشت و لگد می شوند و بعضی وقت ها هم اگر بپرید، پو ضربه جفت پا هم می زند. گیم پلی بازی سیستم "یکی تو بزن، یکی من می زنم" را پیاده سازی کرده است. بعد از اینکه شما دشمن را گوشت مالی دادید، نوبت او می شود که به شما یک درس حسابی بدهد. در این حالت زمان دفاع کردن فرا می رسد. با دست خود باید به صورت هایی که گفته می شود، دفاع کنید. کل گیم پلی بازی به همین صورت است. در هر لحظه فقط با یک دشمن مبارزه می کنید که روند بازی را بیش از پیش یکنواخت می کند. کلاً استفاده از Kinect در این بازی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است. از دیگر فاجعه های بازی، Loadingهای بسیار زیادی است که به نمایش درمی آیند. از زمانی که بازی شروع می شود تا وقتی که اولین مبارزه را انجام دهید، آنقدر به Loading برمی خورید که خیال بازی کردن از سرتان می پرد. پس از اینکه یک مبارزه کوتاه را پشت سر گذاشتید، با Loading مواجه می شوید. این موضوع به شدت رنج آور است.

نتیجه گیری


بازار فروش بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند، همیشه خوب بوده و به همین دلیل سازندگان این گونه بازی ها زحمت چندانی برای ساخته خود نمی کشند. همیشه یک بازی بی کیفت از روی فیلم ها ساخته می شود و سریعاً هم از یاد می رود. Kung Fu Panda 2 هم جزو این دسته از بازی ها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ورودممنوع؟...
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تات و آدرس tat1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 16728
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1